Veelgestelde vragen

iOS

Het geluid in de app werkt niet.

Zorg dat de schakelaar aan de zijkant van de iPad zo staat ingesteld dat het het geluid regelt en niet de rotatie vergrendeling.
 In het instellingen scherm bij de optie “Functie zijschakelaar:” moet het vinkje bij geluid uit staan.
 Aan de zijkant van de iPad moet de schakelaar zo staan dat het oranje stipje niet te zien is.

 Als je niet in de app bent zet dan de schakelaar op geluid aan (oranje stip niet te zien) en ga de app in. Het geluid zou het nu moeten doen.

 Controleer ook of het geluid wel hard genoeg staat.

 Het kan zijn dat je even met de schakelaar moet spelen omdat het bij sommige mensen precies andersom was.

 Mocht je geluid het hierna nog niet doen dan is het aan te raden om met een koptelefoon te kijken of het dan wel werkt.

 Hier is ook nog een filmpje wat zou kunnen helpen: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FjBP-Ncj_fE

Android

Ik heb de app in de Google Play store gekocht en betaald, maar de app verschijnt niet op mijn apparaat.

Wat jammer dat het aankopen en downloaden niet is gelukt is bij de app.
Van tijd tot tijd krijgen we zulke berichten inderdaad.
Wat dat betreft vertoont de Google Play store zo nu en dan kuren.
Uit ervaring weet ik dat de mensen me vaak een dag later mailen om te laten weten dat ze het bedrag terug hebben ontvangen van de Google Play store (te zien op de bankrekening).
Het geld voor de app is meestal de volgende dag al teruggestort op uw bankrekening.
Soms lukt het aankopen ineens wel een dag later of een paar dagen later.
Waarom het dan de ene keer niet lukt kan ik niet met zekerheid zeggen.